Serviceteknikeren Dawid

Serviceteknikeren Dawid

Som servicetekniker i Helt Opplagt gjennomfører Dawid service hos over 100 kunder i måneden. Hva mener han selv er det beste med jobben sin?

Navn: Dawid

Stilling: Servicetekniker

Ansatt i Helt Opplagt siden: 2016


Hvorfor valgte du å starte i Helt Opplagt?

Jeg hørte gjennom en venn at Helt Opplagt søkte ny servicetekniker. Etter et lite uformelt møte med ledelsen fikk jeg et veldig godt inntrykk av både jobben og ledelsen. Jeg tror det var gjensidig, for etter kort tid hadde min første arbeidsdag.


Hva er det beste med jobben din?

De beste tingene med jobben som servicetekniker er først og fremst friheten! Det at jeg i større grad er med på å bestemme hverdagen min er noe jeg setter stor pris på. Det andre er kundene. Alle kunder smiler og er glade når jeg kommer, for de vet at da får de frisk og ren luft!


Hvilke utfordringer møter du på i yrket ditt?

Jeg gjør service hos over 100 forskjellige kunder i mnd. Det krever først og fremst gode rutiner og planlegging. Men det er ikke alltid ting går helt etter planen. Det er da utfordringene dukker opp. Alle kunder skal ha utført service og det må gjøres riktig.


Hvordan ser en vanlig arbeidsdag ut for deg?

Blant annet service hos våre kunder, installering av luftrensere og bytting av filtre.